Wednesday 30 November 2011

Hattan bidas Zubir Bharian

Kali ini penulis gossip terkenal dengan lazernya, Zubir terkena hint oleh Hattan. Hattan memang tak suka ngan Zubir sebab menulis ikut suka hati dia tanpa mengambil tahu hal yang sebenar. Hattan memang seorang yg serius, bukan sekedar mainan untuk dimain-mainkan. Habis la kau Zubir. Mesti kena Kow-kow punya oleh Hattan.




“Aku tengah drive ke KLIA untuk jemput isteri aku balik dari Hong Kong — memang tiada isu dan kau ada baca tulisan Zubir Berita Harian?”

“Dia tulis aku ceraikan isteri aku dengan talak tiga — suka hati dia — walaupun tidak menyebut nama aku, tetapi aku tahu dia tujukan pada aku,”

“Aku tidak panggil (majlis perkahwinan Hattan) dia seorang sahaja, wartawan lain semua aku beritahu, dia siapa lagi pun, bukan Anuar Zain, sudahlah- gemuk pendek ada hati mahu di’sanjung sanjung. Kau tulis apa aku cakap,” ujar Hattan lagi. 

No comments:

Post a Comment